About Me

My photo
This time just be me

27 March 2011

Pizza Hut

Assalamualaikum..Penat doohh!Keje pizza  hari nie..Yeay!*terlompat-lompat..Best la keje piza tu..Tapi penat gile babi kau..

So hari nie first day kerje kan..Macam-macam jugak la yang macam blur-blur sikit..Tapi kejap je blur tu..Yang tak tahan kaki yang sakit yang teramat weehh!!

Selamat la dapat 3 orang manager yang baik-baik comel-comel caring-caring..Ewaaahh!Over pulak tibe-tibe kan..

Pekerje pulak yang perempuan ade yang baik,ade yang sombong,ade yang suke senyum,ade yang suke tolong..Waaww!Itu sweet..

Pekerje lelaki nie hah yang banyak karenahnye memandangkan pekerje lelaki dua kali gande pekerje perempuan kan..Ade yang cira tak tahan kan ade ke name,umur semua tak tanye tibe-tibe tanye "Awak nie single ke ade pakwe?'.Siap pakse tu..Cira tanye la ape masalahnye ade pakwe ke tak..Die kate "Saya suke awak."

Helloo!Whatdaheyyyll!!

Saya ade pakwe yang comel yang baik yang penyayang yang hensem yang kacak yang TAFF yang suke belanje makwenye yang kuat makan yang suke mengembirakan makwenye yang disayangi makwenye dengan penuh kasih sayang..Ok semua dah meluat..Tak pe la..Sekali sekale.=p

Ok..Memang la ade masalah sikit dengan amir nie..Tapi tak mo la taip dalam blog..Tak suke la nak cite-cite hal ehwal rumah tangge nie kan..Nanti tak best pulak jadi blog nie..

So best la jugak pizza nie..Ade kawan-kawan best kan..Hehe..

p/s - Amir I LOVE YOU SO MUCH OK!!

No comments: