About Me

My photo
This time just be me

26 April 2012

I'm begging!


Surat Amaran
Hoi budak-budak SMKPP batch '93..Sapa-sapa yang di invite untuk reunion 12Mei tu datang la dooo..Aku rindu korang la walaupun korang gelar aku singa, comot, gila, pelik, gemok, mereng, buncit, monyet, anak mak, mak orang..Walaupun korang akan buat muka menyampah bila aku kata aku ni baik, ayu, sopan-santun, comel, baby face..Aku tetap nak jumpa korang suma..Mentang-mentang lagi classmate aku 1 Bestari, 2Bestari, 3Bestari,4Amanah, 5Amanah, 4Bestari, 5Bestari (aku kan suka lepak kelas korang) budak-budak pustakawan, koperasi, PRS tu hah..Mana korang?Aku tengok yang datang 10 orang je..Mana lagi 50 orang?Hak'alah!Mentang-mentang dah masuk U belagak semua..Baik korang datang sebelum aku merajuk..Aku merajuk tak nak cakap ngan korang daahh..Haaa~~!Jangan lupa bayar RM10 sorang..Sory la mahal sikit..Nak makan sedap kan..Bayar kat Peah bukan aku..Kalau nak tanya apa-apa tanya kat Daus..Aku hanya insan biasa yang join je..Plus aku rindu sangat kat korang..Serious!*mata berkaca-kaca

No comments: