About Me

My photo
This time just be me

16 May 2012

Reunion

Assalamualaikum..

Kat selangor makin hari makin panas kan? Serius doh..Bahang kot kalau siang tu..

Oh..Pada sabtu malam yang lalu aku telah pun menghadiri satu majlis makan malam bagi mengeratkan kembali silaturrahim kami yang telah 2 tahun berpisah.Pendek kata reunion la kan..Pehh dah 2 tahun aku tinggal kan skola..Tidak ku sangka..

Reunion ni khas dibuat untuk ex student SMKPP batch '93..

So dengan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada abang Daus Hot kite kerana telah menjemput aku ke majlis yang agak meriah ini..Terima kasih!Terima kasih juga kepada yang super sporting menghadiri majlis ini..

Aku rasa tersangat la gembira, teruja, sentap pun ada gak aahhh kan..Semua perangai tak ubah-ubah suka sangat ejek aku..Aku rasa dari skola kot korang kata aku Gemuk gemuk..Aku tengok gambar masa skola dulu kurus jee..

GEBANG!GEBANG!

TENGOK LA KORANG DAH KAWIN ANAK DAH BERBELAS-BELAS PERUT SEMUA DAH BOROI-BOROI AKU KUTUK KORANG BALIK!TENGOK LAAAA!!

Tapi agak betul la..Sejak duduk perlis aku makin gemuk..Kenapakah? Nak kata makanan sedap, aku rasa kat Selangor lagi belambak makanan feveret aku..Ntah la..Sedih aku..

Terima kasih jugak la kepada yang memberi tips suruh aku minum air teh kat Guardian la..Mentang-mentang kerje kat Guardian kan..Suruh aku makan banyak-banyak pastu exercise banyak-banyak la..

INGAT AKU NAK ADA 6 PAX KE APA..

Tapi kalau ada 6 pax best gak an.. =)

 Mr.Chef kite..Alam!

 Balik kerja terus datang tau..Acap Muda!

 Zudin dan awek nya..Untung laa ade awek..

 Mr.Akmal..Kawan sesesat Perlis..

 Cik Sharu (kawan sesesat UiTM Perlis) Cik Peah (sesat Melaka)

 Ain Sabri & Intan (sesat Perak)

Gadawi kot, Baban, Biela,Peah, Gadafi kot

PEAH!

 Daus, Angah, Ada

Biela..Ahh aku da lupa nama korang dua..Sori sori

Dengar cite lepas habis reunion Peah kene tepung..Muahaha!Tradisi yang tak pernah berubah..Main tepun untung birthday girl/boy..

Aku tak dapat join sebab kene balik awal..Maklumlah rumah aku kan paling jauh dari rumah korang..sob..sob..

Aku pun pernah keje gak ahh..Alam laa..Habis mulut masuk tepung..Memang sedap makan tepung..Sob..Sob

p/s - Alhamdulillah dapat kolej! Alhamdulillah! Alhamdulillah! Tak payah fikir pasal rumah sewa, transport, angkut barang..Terima kasih membenarkan saya yang naif ni duduk kolej walapun dah sem 3..Terima Kasih banyak-banyak..

No comments: