About Me

My photo
This time just be me

05 May 2012

Saya nak diet!

Assalamualaikum..Okay entri ni takde kene mengene dengan tajuk okay..Saje je..Tak tau nak nuat tajuk apa..Huhuuu

K lah..So tadi Cira kata nak buat kelainan sikit..Lain mende?Sama je..Tak de ape pun..

Lek luu..Lek uu

Tak la..Cira ingat nak tukar Cira ke Aku..Baru la best sikit..Lagi pun nampak la sikit kevrutalan waaa kalau pakai aku kau sama luu sumaa..Apa macam..Nampak vrutal tak..I gangsta kampung sri aman dooo..

K lah..Aku ada cerita nak story ngan korang..Tapi bukan bedtime story la..Tapi aku ade gak terfikir nak buat bedtime story part 2 plak.Hoho..Sebab macam ramai plak mintak sambung cite tu..Ada yang kata cerita tu memang cerita aku ke?Hehe..Ada la sikit-sikit..Tapi bukan semua laa..Sikit je..Dalam bebrapa percent..Insyaallah,bila idea sudah mari aku buat okay bedtime story part 2..

Tengah malam tadi, dalam pukul 1 2 pagi cam tu la kan ada la orang call..Aku ni jenis dah mamai memang main angkat je tepon..Pastu orang tu senyap je..Aku tutup lah..

Pastu orang tu call balik..Angkat je la dari biar kan dia memekak macam tu..Suara jejaka..Selalunya memang sorang je makhluk asing kat dunia ni yang call aku tengah-tengah malam..Jejaka tu cakap cina tau..Aku ingatkan makhluk asing tu saje je main-main cakap cina ke ape..Dah tu aku cakap la..

"Amende awak ni cakap cina tetibe?"
Tapi jejaka tersebut terus bercakap cina kat aku..Disebabkan pelik, aku tengok la sapa yang call..Oh, nombor orang tu tak save dalam phone pun..Maknanya bukan makhluk asing tersebut tu yang call tapi cuma orang yang munkin slah call je..Plus makhluk asing tu kan SIBUK mana ada masaaaa..

So aku just kata wrong number je la..Then tutup..

Tapi isunye tak habis lagi, masa aku tidur aku still mimpi call mamat cina tu..Dalam mimpi tu, mamat cina tu nak kenal dengan aku..Bukan takat call, mana-mana aku pergi aku akan jumpa dia, dia stalk aku..Tapi tak ingat la muka dia kacak ke tak..Tak ingat tu tak kacak la tu..

Lepas tu muncul la manusia-manusia yang aku rindu datang selamatkan aku..Tolong aku..Mereka teman aku masa kau dalam susah sampai la aku bangun dari tidur..

-THE END-

Isunya sekarang bukan jejaka cina yang psyco tu tapi orang-orang yang aku rindu..Bukan sekali aku mimpikan mereka..Tapi banyak-banyak kali..Aku terlalu rindukan mereka..Sangat-sangat..Aku teringin sangat jumpa mereka semua aku nak peluk mereka seerat yang aku boleh..Aku tak nak lepaskan mereka lagi..Aku akan bagi tau mereka aku sangat rindukan mereka..Biar mereka ingat sampai bila-bila

Tapi aku tau, aku tak mungkin buat macam tu..Aku bukan lah macam semua orang sangka, seorang yang happy-go-lucky, cepat menangis, suka berterus-terang, manja, baik, mudah mengalah, pemaaf..Bak kata kawan sekolah aku dulu aku ni HEARTLESS..

Tak!Tu bukan aku, aku seorang yang pendendam, pemarah, cepat cemburu, cepat terguris,..Yang penting aku memiliki EGO YANG SANGAT TINGGI DAN MELAMPAU..

Aku tau aku yang ego..Aku rindukan mereka..Tapi bila mereka tanya khabar aku buat macam biasa je..Macam aku tak kisah mereka ada atau tidak..

Aku tak tau macam mana nak luahkan yang aku sangat rindukan mereka..Aku tak tau macam mana nak tanya khabar mereka...Aku tak tau..

Mungkin sampai bila-bila mereka tak tau aku rindukan mereka..Sampai aku betul-betul dah lupakan mereka..

p/s - Mungkin pretend jadi heartless lagi better kot.. =)

No comments: